Situació greu i/o urgent
900 61 00 61
Passat el moment crític, una vegada que has estat atès, la teva empresa contactarà amb nosaltres perquè el vostre gestor personal de FREMAP us indiqui com hem d'actuar a continuació. Contacta amb FREMAP
Primer atendre't mèdicament:
- Informa al responsable de la teva empresa sobre el que t'ha ocorregut.
- El teu responsable triarà el centre assistencial de FREMAP més pròxim. Xarxa de Centres
- El teu responsable complimentarà el volant de sol·licitud d'assistència

.
- El teu responsable procurarà que acudeixis a atendre't mèdicament acompanyat i documentat
I si tens algun dubte contacta amb FREMAP
Una vegada atès:
- El nostre metge et donarà totes les explicacions relatives a la teva lesió.
- El nostre metge també et donarà el justificant d'assistència.
- Hauràs de lliurar una còpia del justificant d'assistència en la teva empresa.
- La teva empresa contactarà amb nosaltres perquè el vostre gestor personal de FREMAP us orienti sobre els passos a seguir. Contacta amb FREMAP
- El teu gestor personal de FREMAP t' informarà i orientarà sobre quant necessitis. Contacta amb FREMAP
Informació sobre documents PDF: Per poder visualitzar correctament els arxius PDF és necessari que tingui instal·lat el programa Acrobat Reader
d'Adobe.